Nasze biuro wyróżnia empatia. Dokładamy wszelkich starań, aby wspierać naszych klientów. Chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem na każdym etapie naszej transakcji. Szeroki wachlarz usług, które oferujemy gwarantuje, że wszystkie formalności załatwią Państwo za naszym pośrednictwem, bez konieczności poszukiwań innych specjalistów, jak: notariusz, rzeczoznawca, prawnik, deweloper, agent ubezpieczeniowy, specjalista ds. kredytów, i wielu innych.

Podczas zakupu nieruchomości nie zawsze udaje się sfinansować całą transakcję z własnych oszczędności. Nierzadko trzeba się posiłkować dodatkowymi rozwiązania, np. zaciągnięciem kredytu hipotecznego. Jest to najtańsze rozwiązanie kredytowe rozłożone w czasie dopasowane do możliwości finansowych w taki sposób, aby nie obciążać maksymalnie domowego budżetu a jednocześnie umożliwić zakup nieruchomości. Dzięki współpracy z wiodącymi bankami dysonujemy wieloma ofertami. Przeliczamy zdolność kredytową na podstawie informacji uzyskanych od klienta.

 

PROCES

Rozmowa z klientem – ocena sytuacji finansowej
Wyliczenie zdolności kredytowej – jaką ratę chcę płacić? Jaką wysokość kredytu mogę otrzymać?

Przygotowanie ofert bankowych – porównanie warunków oraz informacja w jakich bankach warto złożyć wniosek?

Złożenie wniosków kredytowych w naszym biurze lub u siebie – bez wizyt w bankach

Uzupełnienie informacji w bankach w trakcie procesowania wniosku

Decyzja pozytywna – umawiamy spotkanie w banku na podpisanie umowy kredytowej i uruchomienie kredytu – 1 wizyta w banku.

Finalizacja transakcji :)

zdjęcie

Zapraszamy do skorzystania z kalkulatora kredytowego na naszej stronie, gdzie można sprawdzić wstępne warunki kredytowania.